Enkele uren voordat de Apple Watch officieel is gelanceerd heeft Apple drie nieuwe reclames onine gezet genaamd "Rise", "Up" en "Us". De drie advertenties richten zich op de drie aspecten die CEO Tim Cook heeft genoemd tijdens zijn presentatie: een apparaat dat helpt met de tijd, uitgebreide gezondheids-en fitness mogelijkheden heeft en intieme communicatie mogelijk maakt.

 


De eerste advertentie "Rise" toont gebruikers die met behulp van de Apple Watch hun dagelijkse activeiten beheren. Je ziet ze hun Apple Watch onder andere gebruiken als wekker, inkomende berichtjes bekijken, als ticket gebruiken op een luchthaven en navigeren met hun Watch met behulp van Maps.


In de tweede advertentie "Up" zie je gebruikers de Apple watch gebruiken als gezondheid/fitness oplossing. Je ziet gebruikers speciale fitnessdoelen instellen en deze uitvoeren met behulp van de Watch.

 


De laatste advertentie "Us" zie je gebruikers doormiddel van de Watch met elkaar communiceren. Ze versturen hun eigen getekende afbeeldingen, bewegende Emojis en delen hun hartslag. De advertentie geeft verder de indruk dat je met de Watch meer tijd hebt voor de mensen en de wereld om je heen omdat je de iPhone minder nodig hebt.

Alle drie de advertenties eindigen op dezelfde manier met "de Watch is hier".