Aanmelden reparatie

Heeft u Apple hardware bij ons aangeschaft en is deze defect? Meldt dan hier uw product aan voor reparatie.

De reparatie wordt uitgevoerd door onze partner “Microfix”. Dit is de enige Apple Authorised Service Provider in Nederland en is gevestigd in Leiden. Microfix diagnosticeert uw product met veel zorgvuldigheid en repareert waar nodig. De reparatie neemt doorgaans 3-5 werkdagen in beslag.

Het enige wat u zelf hoeft te doen is uw product goed verpakken. Hier bent u zelf verantwoordelijk voor. Na aanmelding ontvangt u via de mail een verzendlabel die u op de doos dient te plakken. UPS haalt het pakket bij u op, op de door u gekozen datum en locatie. Wanneer uw product gereed is na reparatie wordt het door PostNL naar u teruggezonden.

Let op:

- Als u het product aangeschaft heeft als consument, heeft u bij ons recht op 3 jaar garantie. Heeft u de apparatuur zakelijk ingekocht, dus via uw bedrijf of uw werkgever, dan heeft u recht op 1 jaar fabrieksgarantie.

- Val-, vocht- en gebruikersschade vallen niet onder de garantie. Ook softwarematige problemen zijn door Apple uitgesloten van garantie.

- Valt de reparatie buiten de garantie, dan krijgt u een offerte met daarin de kosten van de reparatie. Ziet u af van deze reparatie, dan brengt Microfix onderzoekskosten in rekening. Deze onderzoekskosten bedragen €59,29 inclusief BTW. Deze onderzoekskosten zijn voor uw eigen rekening.

- Het zou kunnen zijn dat u een wit scherm krijgt na het invullen van het formulier met een draaiend bolletje. Wanneer u dit te zien krijgt, hebben wij toch de aanmelding ontvangen. Mocht u twijfelen, kunt u altijd even contact opnemen met 030 - 22 70 120 of via contact@yourmacstore.nl.