Aanmelden reparatie

Heeft u Apple hardware bij ons aangeschaft en is er een defect opgetreden in de hardware? Meldt dan hier uw product aan voor reparatie.

De reparatie wordt uitgevoerd door onze partner Microfix. Dit is de enige Apple Authorised Service Provider in Nederland en is gevestigd in Leiden. Microfix diagnosticeert uw product met veel zorgvuldigheid en repareert waar nodig de hardware. De reparatie neemt doorgaans 5-7 werkdagen in beslag vanaf het moment dat Microfix het defecte apparaat heeft ontvangen. Inclusief het ophalen, de verzending en het retour sturen gaat hier dus ongeveer 2 weken overheen.

Het enige wat u zelf hoeft te doen is uw product goed verpakken. Hier bent u zelf verantwoordelijk voor. Na aanmelding ontvangt u via de mail een verzendlabel die u op de doos dient te plakken. UPS haalt het pakket bij u op, op de door u gekozen datum en locatie. Wanneer uw product gereed is na reparatie wordt het door PostNL weer bij u afgeleverd.

Let op:

- Als u het product aangeschaft heeft als consument, heeft u bij ons recht op 2 jaar garantie. Heeft u de apparatuur zakelijk ingekocht, dus via uw bedrijf of uw werkgever, dan heeft u recht op 1 jaar fabrieksgarantie.

- Val-, vocht- en gebruikersschade vallen niet onder de garantie. Ook softwarematige problemen zijn door Apple uitgesloten van garantie.

- Valt de reparatie buiten de garantie, dan krijgt u een offerte met daarin de kosten van de reparatie. Ziet u af van deze reparatie, dan brengt Microfix onderzoekskosten in rekening. Deze onderzoekskosten bedragen €59,29 inclusief BTW (exclusief verzendkosten). Deze onderzoekskosten zijn voor uw eigen rekening.

- Mocht je onverhoopt toch niet meer beschikken over de originele doos? Klik wel 'ja' aan. Zorg er wel voor dat je het product stevig en goed verpakt, het verzenden is op eigen risico.

- Tijdens het aanmelden krijg je de optie om te kiezen uit: 'Zelf langsbrengen of opsturen' / 'Ophalen en Terugsturen' / 'Repareren op locatie'. Let op: Er kunnen extra kosten verbonden zitten aan de optie 'Repareren op locatie'.

- Mocht je vragen hebben over het aanmelden van de reparatie of lukt het niet? Neem dan contact met ons op via contact@yourmacstore.nl of via 030-2270120.